Andra augusti

Goddagens på er :)

Nellie blev rätt dålig av vaccinet igår så det blev inget mer bloggat. Hon blev som sagt svullen i kroppen, hade klåda överallt och mot kvällen kräktes hon också. Lillhjärtat mitt. Det var inte roligt alls, men vi gick ut och satt ute ett bra tag vid typ nio och efter det mådde hon iallafall lite bättre. När det var dags att sova hade hon sitt vanliga race som hon alltid har precis innan läggdags, dock blandades även detta race med stopp för kliande var tredje meter. När hon väl lagt sej och somnat så sov hon i två minuter och sen vaknade hon igen av att det kliade. Drog ett race runt i lägenheten men sen la hon sej och somnade för natten.

Klockan tre var vi ut inatt och sen sov vi till kvart över nio - inte illa ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt. En kompis var hit mitt på dagen och hälsade på. Vi satt ute på en filt i gräset och käkade en varsin gladd. Minst sagt underbart var det ! :) <3
Nellie är väldigt reserverad när det gäller nya människor så det är inte alltid så lätt att få henne att möta mina kompisar/släktingar men efter ett tag brukar det faktiskt gå bättre :)

Nu ska jag ta och plocka reda lite här, ett ont måste som det känns . Haha :p

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Uach inte kul när de små inte mår bra :( Hoppas det är bättre nu! Kram

2011-08-02 @ 21:05:35
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Anonym

jag brukar ha tävlingar i min blogg så missa inga genom att gilla mig på facebook



natalies.se

2011-08-03 @ 17:39:23
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0