Äventyr

Godmorgon :)

Inatt har vi sovit otroligt gott och Nellie ville inte vakna när klockan ringde. Känns väldigt skönt att hon kan sova hela nätterna nu utan att behöva gå ut mitt i natten. Men bara för att jag sa det nu då så kommer det bli annorlunda kommande nätter, haha :p Dock klarar hon inte av att sova när jag kliver upp så direkt när jag sätter ner fötterna på golvet studsar hon upp. Lite trist för det vore ju skönt om hon kunde ligga kvar och mysa trots att jag kliver upp, men det kommer kan jag tänka mej :p

Nu sitter vi i soffan och väntar på att klockan ska bli typ tio så vi får göra oss klar och fara.
Har kameran med mej idag så jag ska försöka knäppa några kort som jag kan visa sen tänkte jag :)

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0