Bildbomb - sovställningar

Hejsvejs :)

Hoppas ni har det bra i finvädret!

Nellie och jag började öva lite ensamhet idag. Hittills går det faktiskt otroligt bra. Har dock bara kört typ 10 minuter åt gången men det går bra, riktigt bra. Bara att utöka allt eftersom nu och hålla tummarna på att det fortsätter gå lika bra :) Hon säger än så länge ingenting och blir sedan tokglad när jag kommer tillbaka :D

Här kommer ett gäng bilder som jag lovat tidigare. På några av Nellies otroligt snygga sovställningar :p
Älskade hund! <3


Såhär sov hon i bilen på väg hem precis när jag hämtat henne :p


Första natten - klart man skulle sova med huvudet på mattes hand :)


Sötvovven min som alltid ska ha huvudet på något när hon sover ;)


<3


Sova på kudde är klart man ska göra ;)


En av favoriterna :p :D


Dille på att sova mellan benen på mej.


Somsagt :p


En till ;)


Söten!


Ser ut som en liten kanin nästan :p


En annan av favoriterna, allrahelst eftersom att man kan bli kliad på magen när man ligger såhär! :)


Nyvaccinerad och inte alltför pigg.


Nyvaccinerad sötnos som sover på mattes hand <3


Upp som en sol och ner som en pannkaka!


Att ligga åt rätt håll i bädden är alldeles för överskattat för att ens testa :p

Haha, ja det var några stycken iallfall ;D Älskadeälskadeälskade vovvsing!

Kommer upp lite fler bilder lite senare ikväll tänkte jag :) Fortsätt håll utkik vettja ;)
Ni får ju gärna lämna ett spår också förresten, roligt att se vilka ni är och vad ni tycker :)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vilken liten sötnos!

2011-08-04 @ 21:54:02
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Vilken sötnos hon är. Det är så roligt att följa din blogg och se hur hon utvecklas och lär sig mer för varje dag. Nellie kan vara lycklig att hon fick dig som matte. Kram Eva-Lena

2011-08-05 @ 14:28:48
Postat av: Madeleine

Sötnöten!

2011-08-12 @ 00:27:27
URL: http://astasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0