Bildbomb - Vaket tillstånd

Godkväll :)

Nu ikväll har Nellie fått premiär-duschat. Det är spöregnat här och det vädret var vi ut i. Bus i gräs, vattenpölar och ja - ni kan ju tänka er hur hon såg ut när vi kom in :p Så då fick hon duscha, inte omtyckt till en början för då sprattlade hon bara. Men sen verkade hon gilla det och stod helt still :) När jag sedan torkat henne fick hon ju världens spratt, blöt kunde man ju för fasicken inte vara och inte lukta något annat än hund heller :p

Här kommer iallafall några bilder till på min lilla sötnos som jag lovade :) I vaket tillstånd denna gång :p


Gääääääääsp!


Såhär söt var hon när hon mös i mitt knä i bilen precis när jag hämtat henne :)


Ute på en liten promenad under bilresan hem :)


Mys i gräset med en liten tröttis :p


Tröttnosen i solen, inte lätt att vara trött OCH ha solen i ögonen :p Detta samtidigt som man vill busa jääärnet!


Näe, nu ska jag ta och kika lite på tv innan det är dags för en sista promenad och sedan sängen :)

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken sötnos!

2011-08-05 @ 16:30:49
URL: http://astasdagbok.blogspot.com
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Ååååh så go hon är :)



2011-08-07 @ 15:02:02
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0