Cykelkorg

Hej på er :)

Har ni haft en bra dag?

Jag och Nellie har haft en väldigt bra dag må jag säga :) Varm, lugn och skön :)
Dagen började halv åtta då vi var ut på morgongöra, sen la vi oss i soffan och sov lite mer än två timmar till.
Hade ju klockan på inatt för att vi skulle gå ut för att undvika olyckor inne då hon ännu inte kan hålla sej en hel natt, men vi kom aldrig ut inatt. Båda var för trötta helt enkelt. Så halv åtta väntade jag mej en present någonstans i lägenheten, men icke. Hon hade inte gjort nått alls vilket känns väldigt skönt. Kanske börjar hon förstå dethär med att göra det ute och hålla sej om natten - hoppas ;)

När klockan var ungefär elva så bestämde jag mej för att ge cykelkorgen ett försök. Klädde den med en filt och satte Nellie i den. Dock vågade jag inte cykla med henne första gången utan gick bredvid och ledde cykeln istället. Det gick otroligt bra. Mycket att titta på så hon var ju inte still för en sekund men tack vare kopplet höll hon sej kvar iallafall, om några gånger kan hon nog med att sitta still och kolla på allt samtidigt ;)
Vi gick/åkte iallafall och hälsade på K och lunchade där, sen gick vi därifrån och hälsade på min mamma på hennes jobb. Hon är inte alltför framåt än utan strejkar gärna när det är för mycket nytt runtom henne så därför blev det till att åka famn dit :)

Hem från K cyklade jag sedan, det gick väldigt bra det med faktiskt :) Känns skönt att veta att man kan cykla med henne, är ju lite lättare att ta sej någonstans med henne då :)

Näe, nu ska jag fortsätta kika på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0