Ensamhet

Hejsvejs :)

Igår var vi till min familj igen och käkade jordgubbar. Så sinnessjukt gott men dessvärre så är det snart slutsålt :( Nellie lekte iallafall med sin kattvän. Dom är så himla söta tillsammans. Leker som tusan. Knäppte några kort igår som jag tänkte att jag skulle visa senare.
Badade igår igen också, jag och lillebror for iväg efter maten. Lite kallare men ändå väldigt skönt :) Man badar på tok för lite bannemej :p

Är påväg till min mammas jobb för att låna bilen. Handling står på schemat då mitt kylskåp ekar tomt :p Hade ju tänkt lämna damen hemma själv den lilla stunden då det gått så bra tidigare men nu vet jag inte hur jag ska göra.

Ensamhetstränade lite på förmiddagen igen nämligen och det går inte lika bra längre. Hon gnäller och ylar en hel del. Inte särskilt kul. Dels för att det kanske stör grannar, sen för att det skär i mej sen för att det antagligen inte alls är kul för henne heller. Men det blir väl så när den man följer efter varje millimeter försvinner :p Men det är bara att fortsätta öva så ger det sej nog tillslut :) Håll tummarna gott folk!

I morgon ska vi ut på äventyr iallafall. Vi ska ut och åka båt och förhoppningsvis bjuder dagen på sol och bad också. Ska bli hur skojj som helst :) Skönt att komma iväg lite :)

Näe, nu ska vi bege oss till mammas jobb för att låna bilen. Får väl se hur det går att ha Nellie lös i bilen, kan nämligen inte släpa med transportburen. Tur att det är en så kort bit :)

Ha det bra så länge så kikar jag in med bilder och update senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0