Kattlek och ensamhet

Godkvällens på er :)

Det gick hur bra som helst att gå och hämta bilen. Nellie blir bara duktigare och duktigare att gå i kopplet. Bilåkandet gick också hur bra som helst, hon lade sej till rätta i passagerarsätet direkt så det var skönt :)
Hon fick vara hemma själv när jag var iväg och handlade. Det gick väl inte direkt så jättebra. Hon gnäller och ylar som tusan. Men det är bara att fortsätta öva så förstår hon nog snart att det inte är nått farligt och att jag kommer tillbaka :)

Nu sitter jag i soffan och kikar på TV. Nellie ligger här breve och sover men vi ska väl snart ta och gå ut. Ska försöka sova tidigt ikväll så att vi är riktigt pigga inför morgondagens äventyr :)


Hmm, ska vi våga hälsa?


Kom igen, nu hälsar vi!


Jaaa, det gör vi! ;)


Nellie och hennes favoritmisse busar järnet!


Komigen katten - det svänger ju! ;)


Dom är så underbart söta när dom leker tillsammans! :)


Nellie sover :p Snyggasovstilar är hennes mellannamn :p Hon ligger på rygg i skarven mellan dynorna med tassarna rätt upp i vädret. SÖTT!


För att jag fick en present av matte idag!
Dentastix. Favoriten. Jisses så hon gnager på dom! Man får ta ifrån henne dom så att dom räcker iallafall lite längre :p


Ursäkta dålig kvalité på bilderna, men dom är tagna med mobilkameran i farten. Inte det lättaste alla gånger :p

Ha en finfin fortsättning på er kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0