Lördag

Godmorgon :)

Blir inte så mycket skrivet här nu av nån anledning. Dagarna bara flyter på ändå :p Gruvar mej till att börja jobba så jag får ont i magen tametusan :(
Vi är ute och leker och emellan ligger vi i soffan eller gör något nyttigt :)
Igår var Nellie lös här utanför för första gången och det gick riktigt bra. Hon diggar detdär med att vara lös den damen ;) Ska öva lite mer så att man inte behöver vara på helspänn hela tiden när hon är lös. Cykeltokig som hon är så slutar hon lyssna när hon ser en cykel såvida man inte verkligen ryter i åt henne.

Igår när jag var iväg och handlade så var faktiskt Nellie själv hemma. Hon var tyst när jag gick och hon var tyst när jag kom hem så lite framåt har vi ju kommit. Dock satte jag kameran på inspelning och en del gnäll och ylande var det ju men inte alls så mycket som jag trodde. Jag hoppas verkligen på att hon lär sej vara själv en stund nu snart så att man kan slappna av lite. Snart inser hon nog att jag faktiskt kommer tillbaka, hoppas jag :p

Just nu sitter jag i soffan och Nellie ligger här breve mej och sover. Ska snart duscha och sen fara på affärn och då ska Nellie få vara hemma själv igen. Tränatränaträna. Maten börjar ta slut så det är dags att inhandla lite mer åt damen. Ska även kika på nån godbit som hon kan få tugga på när vi övar ensamhet.

Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: isabell 14 år

sv; han har brutit benet,men vi har tagit bort gipset nu! :)

2011-08-21 @ 15:54:48
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0