Torsdag

Godmorgon :)

Det var då en jävla vecka att springa fram. Usch, snart är det dags att jobba. GRUVAR MEJ! En vecka kvar nu bara efter denna vecka. Kan man inte få några veckor till?! Jag vill verkligen inte börja jobba igen.
Sen är det klart att det blir värre när ensamhetsträningen inte går nå bra. Då jag tänkt att hon skulle vara hemma själv när jag jobbar och att jag sedan kommer hem med jämna mellanrum. Men om hon inte klarar av att vara ensam blir det helt plötsligt väldigt mycket svårare.

Igår duschade jag iallafall Nellie och det gick hur bra som helst. Men sen när jag torkat henne vad det race i lägenheten kan jag lova, branog :p Satan vilken fart det blev på henne :p

Dock regnade det när vi skulle ut på kvällskissningen så det var lite drygt. Men jag klädde på henne regntäcket och gick ut ändå. Till en början gillade hon inte alls att ha det på sej men sen accepterade hon det och det gick hur bra som helst :) Skönt faktiskt.

I morse var det jag som vaknade först för en gångs skull, mitt tröttöga sov som en stock i sin bädd :p Inte ofta det händer, brukar vara hon som väcker mej vid sju men nu vaknade jag vid nio och strax efter det vaknade även hon. Skönt med lite sovmorgon :)

Nu ligger vi i soffan och kikar lite på tv. Ska snart göra ett ryck för jag har mycket jag ska hinna göra med idag.

Hoppas ni får en bra Torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0