Update - framsteg

Goddagens goddagens :)

Vi har lite framsteg att rapportera härifrån :p

Framsteg 1 - ensamhetsträningen gjorde en totalvändning bara över en natt. Det går riktigt bra nu faktiskt :) Idag var hon ensam i ungefär en och en halv timme. Jag satte kameran på inspelning och hon sa inte ett ljud. Inte ens ett litet pip. Fruktansvärt skönt faktiskt :) Mina knep verkar fungera :) Hoppas bara på att det fortsätter fungera också så att det inte vänder tillbaka.

Framsteg 2 - rumsrenheten. Det går faktiskt riktigt bra nu. Visst, det kan hända någon liten olycka inne men det är långt mellan gångerna. Hon verkar ha fattat grejen med att man ska göra det ute nu faktiskt. Hoppas jag :p Idag till exempel när vi var ute och lekte så kissade hon det första hon gjorde när vi kom ut. Sen lekte vi ute i kanske en timme och precis innan vi skulle gå in så vände hon vid dörren och sprang till närmsta gräsmatta för att kissa igen. Sen kunde vi gå in, söööten! :) Du gör matte så stolt! Hoppas det fortsätter såhär nu :)

Igår var det förresten fyra veckor sedan jag var hos Eva-Lena och hämtade hem Nellie. Jisses så snabbt tiden har gått. Underbart har det varit! <3

Förresten Eva-Lena så börjar Nellie få ögonbryn nu som vi misstänkte :p Dom syns inte så väl inne, utan mest när vi är ute i solen. Men dom kommer mer och mer :p Den vita strimman i pannan är kvar men den ser dessvärre ut att vara påväg bort men jag håller tummarna på att hon får ha den kvar :)

Påbörjat sista semesterveckan nu, känns allt annat än bra. Usch! Kommer sakna Nellies och mina morgonmysstunder, det gör ont i mej när jag tänker på det. Men vi får helt enkelt ta igen det på helgen ;)

Näe, nu ska jag mysa ner mej i bollen som jag har liggandes på axeln. Japp, Nellie har krupit upp dit och lagt sej för att sova. Älskade gojänta! :) <3

Kommentarer
Postat av: isabell 14 år

sv; han snubblade i sin hundkorg så att benet vek sig eller nått sånt,sen så börja han skrika och snurra runt så vi blev as rädd när vi hörde det,så då ringde mamma till ett djursjukhus och då fick vi komma på ett djursjukhus i danderyd och sen så blev vi skickade vidare osv.. :(



Vi märke ju att nått var fel när han gick och höll upp benet hela tiden <3

2011-08-22 @ 19:08:24
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0