5 dagar kvar

5 dagar, 5 dagar, 5 daaaagaaaar ! :D

AAAAAH, nu är det bara 5 dagar kvar. Det är helt sjukt va fort det går :p Tycker att det nyss var en månad :p Snart bara 3 arbetsdagar kvar till semestern också. Det ska bli så otroligt skönt att slippa jobbet i 5 hela veckor. Nellie och jag kommer ha det SÅ bra! Dock bävar jag redan inför den dag då jag ska tillbaka till jobbet. USCH! Lämna min prinsessa hemma för att sätta mej på jobbet dag ut och dag in igen - nejtack! :p
Men snart snart snart. Jag blir helt till mej, som så många gånger förr - jag vet :p Snart får jag packa bilen med mina fina människor och bege mej till EL för att hämta hem min lilla donna. ÄNTLIGEN :D

Fick för övrigt ett toksött foto från EL igår, hon är då bara för söt min lilla Nellie och stor hade hon blivit också. Växer så det knakar :p Längtar tills jag får visa upp henne för er ;) Hon är världens finaste ska ni veta! <3

Kikade på vädret tidigare och det ser inte lovande ut. Alls tyvärr :/ Regn, regn, regn och även en del åska - inte direkt det mest ultimata vädret för en liten valp och massa utebus men man får helt enkelt göra det bästa av det hela ;) Ni får hålla tummarna för att det ändras så att vädret är på topp!

Och förresten Lina, jag kan absolut lägga ut lite bilder på min lägenhet. Kan sno ihop ett inlägg om det lite senare ;)

Måste visa er en bild från Lördagens oväder också. Såhär jävla kolsvart var det när jag gick till E vid typ 7 på kvällen :p


Helt sinnessjukt mörkt ju.

Har även kört en ny omgång av mitt favoritnagellack. Denna gång rosa med svart graffiti ;)


Snyggt sörrni ;)

Näe, nu är det dags att jobba igen.

Ha en fortsatt bra dag :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0