6 fjuttiga dagar kvar!

Godmorgon :)

Idag är det bara 6 dagar kvar. SEX ynka små fjuttiga pyttedagar. Helt sjukt lite ju. Baaaah. Jag vet att jag tjatar, jag vet det. Men herregud så jag längtar efter min donna just nu. Men snart är hon äntligen här hos mej <3 Om en vecka har vi sovit vår första natt tillsammans! <3
Jag är redo och mitt hem är snart redo också, ska försöka göra sista rycket ikväll tänkte jag :)

Helgen har varit fullspäckad, som ni kanske märkt då det varit rätt dött här på bloggen :p
Blev dock aldrig nå dragrace i Lördags, det regnade så in i bomben så att det kördes inget (då banan måste vara snustorr för att de ska få köra) och då löste vi heller aldrig in oss. Vi for upp och var utanför en stund men då det aldrig slutade regna sket vi i det. Vi (jag, K och M) åkte och käkade pizza istället sen hem till K och fikade. Trist att det regnade bort men vi hade det bra ändå vi :p
Dom hade tydligen börjat köra vid 3 nån gång men då var det bara onödigt att fara upp som det kändes.
På kvällen i Lördags var jag med en av mina bästa vänner E hela kvällen. Hur underbart som helst, vi ses alldeles för lite så det var skönt att äntligen ses. Fick förresten påhälsning av en vild främmande hund också, trippade in hos henne som om den bodde där. Men vi har ingen aning om vems hund det var och när vi hade fått ut den stack den fortare än blixten, bara att hoppas på att det var hem den stack :)
Igår var jag däremot på dragracing, solen sken och vädret var tokbra. Dock var det ju sista dagen så det blev väl inte överdrivet många race att kika på men det var helt klart skitskojj ändå :D På kvällen käkade jag grillat med K och sen kikade vi på en film. 127 Hours - rekommenderar den verkligen! Väldigt bra film :)

Nu sitter jag på jobbet. 5 dagar kvar till 5 veckors semester. Herregud va jävla skönt det ska bli!

Näe, dags att göra ett ryck då man sitter som själv här denhär veckan. Dom kan verkligen planera dom som bestämmer på dethär bygget. SKRÄMMANDE!
Hoppas dock på en bra och lugn dag idag så man hinner med något annat än att bara tokjobba, läsa lite bok bland annat :p

Kikar in lite senare och skriver ihop ett inlägg med bildbomb från Monster Truck iallafall ;)
Ha en fin dag.


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0