Bildbomb.

Gör er redo för biiildbooomb :p

Som ni vet så var jag och min kära fader på Monster Truck häromdagen och jag lovade ju att visa bilder. Så här kommer ett gäng. Har en hel del videos också men dom orkar jag inte lägga upp :p



Bil på två hjul :p


Fail. Skulle åka på två hjul som tidigare men han tippade :p


Helt seriöst så var det nog inte mer än 1dm mellan dom. Helt sjukt.





Spex :p


Det började med att dom låg nära varandra. Sen blev det längre och längre ifrån :p


Fyrhjuling med en ställning som gjorde att han kunde rulla :p


Det slutade med att det stod många många fler bilar där :p


Lite lek :p


Sådär kan man också köra traktor om man vill :p


Monster-HD ;)


Vår vita Mazda lyfts fram för att ..


KROSSAS :p Tillsammans med vår gråa Mazda :p


Så jävla coola maskiner :p





Inte mycket kvar av våra två bilar nu inte. Men härligt var det att se på ;)

Skriver ett inlägg lite senare också med lite mer text ;)


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: gisela mamma till Ebba

Shiiit va cooolt men lite läskigt med!:D

2011-07-19 @ 11:47:59
URL: http://giiselas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0