En liten update :)

Tjollahopp :)

Nu sover Nellie igen så jag passar på att uppdatera :)

Jag kan ju börja med att informera om att jag verkligen älskar att ha semester, fyfan va underbart det är ! :)

Natten gick hur bra som helst. Nellie sov i sin bädd hela natten, ingen olycka inne och ingen kisspromenad. Vid halv sju i morse väckte hon mej så då var vi ut och kissade :)
Inte heller igår ville hon sova när jag ville det men när hon märkte att jag minsann inte tänkte kliva upp och leka med henne så kom hon och la sej i sin bädd och somnade. Jag ligger med handen nere i bädden tills hon somnat för att hon ska känna sej trygg, sen är det inga problem om jag tar upp den.

Hon försökte få komma upp i min säng två gånger igår men jag stod emot och då insåg hon ju att bädden dög minst lika bra ;) Så där ser ni att jag är på god väg alla som inte trott på att jag skulle klara det :p

Jag har precis bakat hallonochblåbärs-muffins och nu sitter jag i soffan och kikar på Ellen DeGeneres Show, diggar den kvinnan som tusan! Nellie ligger mellan mina fötter och sover så sött, hon har en jäkla sovstil den damen ska ni veta ;) Visar bilder senare.
Jag vet att jag lovat bilder även igår men jag har inte fört över dom på datorn än, men snart så :p

Bara hon vaknat och piggnat på sej så tror jag nog vi ska ta med oss en filt och gå ut och sätta oss på gräset. Njuta lite av solen nu när den för en gångs skull visar sej ;)

Ha en fortsatt fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Min lilla tjej är 2 år. Vi har funderingar på att skaffa en till, men när det blir vet vi inte än. :)

2011-07-26 @ 13:28:15
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0