Gårdagens shopping.

Hejsvejs :)

Efter två timmar kom telefon-systemet igång, skönt med en liten mjukstart såhär på Måndagen :p En del kunder som hade stått i kö länge var lite irriterad men det gick det med, inte vårt fel att dom kommer in i systemet men inte ner till oss liksom :p

Här kommer en bild på resultatet av gårdagens shopping som jag lovade. Myssaker till min Nellie :)


En tokfin och mysig fäll, två ljusblå fleecefiltar, en grå mysfilt, två tasshanddukar och matbyttor/godisbyttor (3 i 1).

Typ 25 minuter kvar tills jag slutar nu, ska bli sjukt skönt! :)

Blir förresten en hojtur upp till AL och lilldonnan sen. Blev för sent för att mötas på halva vägen så då far vi upp istället och hälsar på och fikar lite. Blir till att ta med sej USB-kabeln till telefonen upp dit så att hon kan få se alla bilder på min lilla skönhet ;)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0