Glömdeglömdeglömde

Jag glömde ju helt att nämna att man idag kan börja räkna dagarna på fingrarna.
10  dagar kvar nu. Tiiiiioooo små fjuttiga dagar. BAAAH! :D Snart är äntligen min lilla gofis hos meeej :D
Märks det att jag är exalterad? ;)

Fick en bädd till henne igår också, världens finaste bädd! Tack bästaste AL <3 Ska bara sy en dyna till den och lägga i en fäll. Ni får se bild på den ikväll för jag har inte hunnit knäppa nån än :p

Det var det jag ville kika in och berätta iallafall :)

Ha en fin dag så hörs vi senare.


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Nevani Bf 3 okt

Åh snart ju! Kommer gå i räcerfart! :)

2011-07-15 @ 21:08:56
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0