Godmorgon :)

Hoppas ni sovit gott eller kanske till och med sover gott :p

Jag är vaken och börjar tagga för dragracing i regnet :p Som vanligt så fort det händer nått i denhär byn så ska det vara pissdåligt väder - så jävla tråkigt :/ Men jag hoppas på uppehåll och en grym dag ändå :)

Igårkväll sydde jag en dyna till bädden också och fixade med den så nu är den klar för Nellie ;) Först sydde jag en dyna som jag fyllde med bomull och sen sydde fast några knappar för att allt skulle få en bättre form. Sen la jag en fäll över. Bilder ser ni här nere.
Ska ju även lägga upp bilder från Monster Truck. Men just nu så hinner jag inte, plus att jag inte fört över dom bilderna till datorn än :p


Före.


Efter.

Tror ni inte att hon kommer få det jättebra där i? ;) :D Det tror (och hoppas!) jag nämligen, haha :p

Har förresten börjat läsa på boken också (Cesar Millan - Cesar och hans hundar) och den är riktigt bra. Så den rekommenderar jag varmt :)

8 dagar kvar tills Nellie äntligen får trippa runt på min golv nu. 8 små fjuttiga dagar. Snart bara en vecka liksom. Jag blir alldeles till mej, alldeles exalterad :D Jisses vad jag längtar!! Och detta betyder ju också att ni inom kort äntligen kommer få se bilder på min vackra lilla varelse ;D Min fina underbara älskade Nellie <3
5 arbetsdagar kvar till semestern på 5 veckor också - ska bli så sinnessjukt skönt så jag kan inte ens förklara!

Näe, dags att göra sej klar. Måla naglarna hade jag tänkt att jag skulle hinna med också :p

Ha en toppendag :)


Kramar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0