Godmorgon - 11

Godmorgon :)

11 dagar kvar nu hörrni. Just idag känns det som en evighet. Jag vill att det ska vara typ i morgon! Jag vill sätta mej i bilen tillsammans med goa människor en tidig söndagsmorgon och styra kosan mot EL och Nellie, nu!
Jag vill inte vänta längre nu, jag vill ha Nellie hos meej nununu! Faaaktiskt :p

Sitter på jobbet nu iallafall och är så jävla spyless så det finns inte. FYFAN. 8 arbetsdagar kvar till semestern och även det känns som en jävla evighet. Hade kunnat döda för att få ligga kvar i sängen i morse typ.
Förlåt för att jag är så negativ men idag är det fan inte lätt :p

Näe, jag gissar väl att det är dags att bita i det sura äpplet och sätta fart.. Tur att man har kvällen att se fram emot iallafall, det gör det hela lite lättare. God mat, trevligt sällskap (hoppas jag :p) och sist men absolut inte minst - ELDKVARN :D

Ha en toppendag och ni som är lediga - njut lite åt mej med ;)


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-13 @ 09:03:26
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Tora - Viggos mamma

Åh vad kul att du lämnade ett litet spår hos mig, det är alltid kul att veta vilka som läser min blogg. Många är ganska tysta av sig :)



Den 1:a aug flyttar vi så nu jäklar blir det av att packa som dårar! :D



kram!

2011-07-13 @ 12:49:25
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0