Godmorgon - 16

Godmorgon på er :)

Hoppas ni sovit gott inatt. Det har jag gjort nämligen :p
Fick mej en cykeltur hem på en mil igår, körde verkligen totalslut på mej själv. Kanske var det en bidragande anledning till att jag sov så himla gott och tungt inatt ;)

Sitter på jobbet nu, riktigt jävla tokskönt att det är Fredag må jag säga! Snart helg med andra ord. Jisses va jävla tokskönt :D

Fick mejl av EL i morse igen. Det hade gått jättebra att åka bil med dom små, lite pip men det hade gått bra. Fick även veta att alla Nellies syskon nu är sålda och att 4 av dom hämtas idag - spännande ju :) Så nu blir det bara Nellie och hennes bror kvar. Brodern flyttar om en vecka och sen hämtar jag lilla Nellie om två. Att fyra av syskonen hämtas idag gör att jag bara längtar ännu mer tills jag får hämta hem min goding!
Hon hade börjat busa och leka riktigt mycket nu också förresten och det var mamma V som var bästa lekkamraten som det verkade ;)
Pratade med mina föräldrar igår om den 24:e och pappa har lovat att skjutsa, känns väldigt skönt att ha det fixat och att jag slipper köra själv och kan ägna mej åt bara Nellie hela vägen hem :)
BAAAH va jag längtar!

Till veckan måste jag verkligen iväg och köpa transportburen och lite annat smått och gott. Måste även fixa i ordning lite hemma så man/hemmet är helt redo för min lilla vovves ankomst :) Det närmar sej med stormsteg så det gäller att inte ligga på latsidan om man ska hinna med allt ;)

Näe, dags att se över om det finns nått att göra innan telefonen öppnar klockan nio. Min kollega blir nog inte så glad om jag bara sitter och bloggar istället för att jobba skulle jag tro ;p

Ha en toppendag och njut av det fina vädret medans ni kan :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0