Hmm, rubrik?

Godnatt med er goa människor :)

Jag har målat på tavlan typ hela kvällen. Det går sakta men säkert framåt och jag tror den kommer bli grym :) Hundraprocentare som man är så tar det ju extra lång tid så att säga :p Men det är det värt - hoppas jag :p
Måste förresten visa upp lite andra tavlor jag har gjort tidigare också men det kan jag göra i ett inlägg senare så att alla tavlor blir som samlade ;)

Men nu är jag trött och tror att min kropp skulle må bra av en tidig kväll så jag tror nog allt att den ska få det. Ett försök till det om inte annat :p

Onsdag i morgon vilket betyder ELDKVARN här på "uteserveringen/scenen" nedanför mej. Kommer bli så jävla grymt!
Ska käka med några kompisar direkt efter jobbet sen ska vi ta oss dit för klockan åtta börjas det. Grymtgrymtgrymt!

Näe, sova var det ju :p Godnatt, hoppas ni sover riktigt gott inatt :)


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: gisela mamma till Ebba

God morgon snygging!:)

2011-07-13 @ 08:31:54
URL: http://giiselas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0