I morgon - i mooorgon!

Tjillevippen :)

I morgon vid denhär tiden är jag hos EL och hämtar min donna. I morgon om någon timme tussar hon äntligen runt på mina golv, då är hon äntligen här hos mej :D Jag saknar henne enormt mycket, min gos! <3

Just nu håller jag på och städar det sista, dammsuger och så som man kanske inte ska göra det första man gör när en liten valp har anlänt :p Sen ska jag lägga ut filtar och fällar och dona så att hon har något att ligga på när hon kommer hit :) Myspys!

Ikväll ska jag vara chaufför sen får vi se om jag kanske också följer med in, beror på hur pepp man känner sej :p Engmans Kapell är ju förjävla grym men som sagt, vi får se :p Skjutsa ska jag i vilket fall göra :)

Näe, dags att fortsätta :)

Ha en fin Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0