Lördag - 15 dagar kvar

Tjoho :)

I morgon vid denhär tiden om två veckor är min donna hos mej och har antagligen varit så nån timme. Fattar ni, då är hon HÄR hos mej! Jag blir alldeles till mej av tanken ;) Jag vet att jag tjatar men jisses amalia så jag längtar! AAAAAH!

Fick mejl igår förresten om att det andra paketet jag beställt till henne nu äntligen är påväg. Så nån gång nästa vecka bör det nog dyka upp - kuul :)

Jag kom precis hem iallafall. Har varit iväg och köpt transportbur och annat smått och gott. Sen käkade jag en glass med K på kiosken här utanför, otroligt skönt väder ute idag. Solen steker somfan - underbart! :D Ska nog leta mej ut igen bara jag donat klart här inne.


Det jag inhandlade idag. Transportbur, klofil, lila noshörning med bollkropp
och piphuvud (:p), bajspåsar och Schmackos (goodis).


Ikväll ska jag vara chaufför till mamma och hennes jobbarkompisar. Dom ska på den årliga sommarfesten hos deras chef så då ska jag både skjutsa och hämta :) Mamma skulle komma hit om två timmar ungefär ringde hon och berättade nyss.

Näeni, dags att höja volymen på Engmans Kapell och ta fram snabeldraken och göra ett ryck så man hinner med att sitta ute en sväng också :p

Hörs sen eller i morgon.


Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0