Lördag - 22 dagar kvar

Hejsvejs :)

Hann inte med att skriva nått igår, körigt på jobbet och kvällen var rätt upptagen den med :p
Men en ny header har jag hunnit kasta ihop och slängt upp iallafall ;p

22 dagar kvar idag tills jag får hämta hem min lille Nellie. Jisses amalia så jag längtar efter henne! Samtidigt som jag är väldigt nervös, men det hör väl till gissar jag ;) Som jag skrev tidigare så ska jag ju dit i morgon och stilla min längtan lite. Ska bli så otroligt skönt att träffa henne. Ska låna med mej en kompis systemkamera så jag förhoppningsvis kan få några riktigt bra bilder. Vill ju ha en ny bakgrundsbild till telefon om inte annat :p På den jag har nu är hon 3 - 4 veckor tror jag :p Nu är hon ju 7 veckor - storjänta :D Så håll tummarna på att hon vill vara still iallafall någon sekund så man hinner knäppa nått :p

Ikväll ska jag hem till familjen och bli bjuden på mat. Plankstek - hur underbart gott som helst ska det bli :D Sen ska jag låna med mej bilen och lillebror hem :p Ska även hjälpa mamma att få igång sin nya telefon som jag gick och köpte till henne igår :)

Näe, nu ska jag slänga mej i soffan och kolla på ett avsnitt av Sex And The City, eller om det kanske blir två också - det vet man aldrig ;)

Hörs senare.


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0