Nellie-paket nr 2

Godkväll gott folk :)

Ikväll känns det då inte som att jag har fått så mycket gjort. Handlade direkt efter jobbet och hämtade ut paketet.
Sen när jag kom hem har jag typ käkat, målat naglarna, varit ute en sväng och sen skickat några mejl. Sen var kvällen slut typ :p
Jag som tänkte att jag skulle ha hunnit lite mer på min tavla ikväll men icke. Får bli i morgon det då :p

Här kommer iallafall bild på vad Nellie-paket nummer 2 innehöll :)

Ett läderkoppel, ett rosa camoflagekoppel, ett svart stort camoflage-halsband och 2 rosa camoflage-halsband (ett litet och ett stort). Är inte det lilla bara fööör sött?! :D

Ja jag vet att jag köper mycket till min lilla donna men hon ska nog allt bli bortskämd, inte med mat men med grejer ;) Har för övrigt lagt en till beställning idag också - på matskålar och ett mindre regntäcke. Hon måste ju ha ett nu när hon är liten också ju :p

Skickade förresten mejl till min tatuerare precis också och frågade om en tid i September. Ska ju fylla i den tatuering jag har på armen igen (för andra gången :p). Den har fortfarande inte blivit riktigt bra så han ska få plåga mej lite till i hopp om att färgen vill stanna kvar denna gång :p Så då kanske Nellie ev. kan få vara hos mormor och morfar? :p ;)

Näeni, nu är det nog dags att fundera på refrängen om man ska orka med morgondagen :)

Godnatt. Hoppas ni sover gott inatt :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0