Nyfärgat hår

Godkväll :)

Kom precis hem från familjen. Blev en helkväll där. For dit direkt efter jobbet vid halv sex nämligen :p
Har varit riktigt duktig idag om jag får säga det själv, effektiv. Började med att cykla dit (ungefär en mil) sen väl där så färgade jag håret på mamma, lagade tre av mina leggingsar, hjälpte mamma att få någorlunda ordning på mobilen och sen färgade mamma mitt hår :) Blekte lite slingor. Håret är fortfarande blött så hur resultatet blev återstår att se ;) Mycket hanns med vilket känns väldigt skönt. Sen hanns det ju självklart med lite jordgubbar också, så jävla gott :D
Dock blev det ingen cykeltur hem igen, mamma ville inte att jag skulle cykla när klockan blev så mycket. Så då skjutsade pappa hem mej. Ska åka med dom hem i morgon och hämta hem cykeln :)

Tack för en toppendag älskade mamma och pappa. Ni är verkligen bäst! Är så himla glad att jag har er <3

Mormor och morfar kom och hälsade på typ direkt när vi kom hem förresten. Släppte bomben om att mormor skulle bli gammelmormor och hon blev väldigt glad. Tyckte Nellie var så himla söt så :)

Appropå Nellie så fick jag mejl från EL idag om att dom varit till veterinären och chippat, vaccinerat och donat. Nellie hade varit så himla duktig så, inte sagt ett pip. Mattes duktiga gotjej <3

Näe, nu ropar sängen.

Godnatt :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0