Nystädat

Tjipp :)

Nu har jag en nystädad lägenhet, en tom tvättkorg och en massa nytvättat att ta reda på :p Känns helt sjukt bra ska ni veta :)
Hängde upp koppel, fixade buren och donade idag också. Vilken lycka ! <3

Har även skrivit dit Nellie på min dörrskylt :D Så himla gulligt så det finns inte. Visar bild i morgon ;)
Började på en annan tavla också, kommer bli grymt tror jag. Visar den när den är klar :p

Nu ska jag ta och bädda sängen och lägga mej. Dags för jobb i morgon igen. 10 arbetsdagar kvar till semestern. Behöver jag säga att jag längtar? Är verkligen så jävla less på jobbet nu. BLÄ!

Näe, sova var det. I en renbäddad säng - bland det bästa som finns bannemej :D

Godnatt.


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0