Ondag - 18 dagar kvar

Tjipptjopp :)

18 dagar kvar. Nellienellienellie <3

Det blev aldrig att jag skrev nått inlägg igår. Blev att jag hade annat för mej hela kvällen :p
Direkt efter jobbet åkte jag hoj med K och kikade på nya handskar till han. När vi kom hem bjöd han mej på mat - tokgott och lyxigt! :D Sen cyklade jag hem och kastade mej i soffan för att titta på tv. Blev att jag pratade en del i telefonen istället faktiskt. Den gick verkligen varm igår kväll kan man säga :p Pratade med lillebror ett antal gånger, ex:et ett antal gånger och sen ringde mamma också och mellan det sms:ades det :p

Sitter på jobbet nu iallafall. Totalt jävla opepp. VILL HEM! VILL HA SEMESTER! NU! Känns gräsligt att det är så många som 12,5 arbetsdagar kvar till semestern. Det hade ju gärna fått vara bara 2,5 liksom :p Och till råge på allt så går dagen skiiiitsegt, lika gårdagen också. Fyfan!

Näeni, dags att få tummen ur och kanske göra nått ärende eller mejl eller så :p


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tycker verkligen om din blogg :)



Längtar tills man får se bilder på lille Nellie :)



Kramiz

2011-07-06 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0