Sista dagen :)

Godmorgon :)

Idag jobbar jag sista dagen innan semestern. Sista dagen på fem veckor. Tänk att det är hela fem veckor innan jag ska in genom dessa dörrar igen - känns helt sinnessjukt bra ;) Har även smilat till mej så att jag slutar en timme tidigare idag, ännu bättre ju ;)

I morgon är det även sista dagen som jag bor själv i min lägenhet, någonsin. Från och med Söndag är det inte bara jag som bor där utan då är vi två, jag och Nellie! Och det känns så otroligt bra så ni anar inte. Verkligen älskar den tanken! ;D

Måste bara berätta det, igår pantade jag undan "lite" pant som jag hade hemma. 143 kronor - inte illa! Haha ;)

Ikväll ska jag till min kära fader och gratta honom, han fyller 53 år idag. Grattis till han :) <3
Bakade en kladdkaka igår som jag ska ta med, gottgottgott!

För övrigt så är den nya headern klar också, så den kommer upp någon gång i helgen. Tokfin är den!

Men nu är det dags att jobba, 7 timmar kvar till semestern ;)

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0