Tordag - 17

Godmorgon :)

Sitter på jobbet nyäten. Vi har frukostmöte varje torsdagmorgon - sicket lyx va?! ;)
Dock är han som håller i dessa möten på semester just nu så då är det bara frukost - gottgottgott :)
Väldigt praktiskt också då jag i morse klev upp efter att jag skulle cykla till jobbet inte gå, så det blev lite stressigt :P

Nöjd med håret är jag iallafall, toknöjd. Blev mycket bra om jag får säga det själv ;)

Idag känner jag inte alls för att jobba, det är finväder ute och jag vill inte sitta inne i en jävla bunker då. Då vill jag vara ute och gassa i solen och bara njuta! Det borde vara lag på att man finge vara ledig när det är såhär fint väder ute!
Såg dock på vädret att det skulle regna ikväll, men det hoppas jag verkligen på att det ändrar sej. För inte vill vi ha regn inte, ickesanicke! Plus att regnar det så blir det nog ingen cykeltur :/

Ikväll blir det somsagt familjen, hämtar cykeln om nu regnet väljer att stanna i himlen vill säga..

Näe, dags att bita i det sura äpplet.

Ha en fin dag :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0