TRÖTT

Godmorgon :)

Jag är helt skadat trött idag, det är helt jävla gräsligt. Får hoppas att jag piggnar på mej under dagen :)
Det blev faktiskt inte så sent igår, typ halv ett eller nått kanske jag somnade. Så det var ju absolut inte så farligt. Men det som gör mej trött är morgonen tror jag. Hade klockan på typ sju (börjar 8.15) men somnade tydligen om. Vaknade sedan av att min telefon ringde en kvart innan jag skulle åka till jobbet. En kvart - paniiiik! Snacka om att man blir helt panikslagen och helst tycker att allt ska ske på en och samma gång. Haha. Jag var nog en rolig syn i morse som det känns :p Meen, jag hann i tid. Dock med en tom mage :p Men jag hann i tid, det är det som är det viktiga ;)
Tacktacktack till dej som ringde säger jag bara ! :)

Lovar att jag ska ta och skriva ett inlägg senare med några bilder och berätta om Eldkvarn-kvällen igår :)

Nu ska jag försöka hitta någon sorts ork och jobba lite. Vi får väl se hur det går helt enkelt :p


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0