Tvåveckorkvar

Goddagens :)

Idag om två veckor har jag hämtat min stjärna. Då ligger hon nog i min famn i bilen påväg hem. BAAH! Det närmar sej verkligen med stormsteeg ;D

Idag har jag tvättstugan och tänkte att jag skulle städa lägenheten mellan maskinerna så att säga. Så jäääävla opepp ska ni veta. Usch. Men det måste ju göras och det finns inte fler helger att göra det på innan min älskling är här så det är bara att bita ihop och göra det idag.

Nästa helg är det nämligen dragracing här och helgen efter det är det Engmans på Lördagen och Söndagen hämtar jag ju henne :p

Aja, dags att skruva upp volymen och göra ett ryck.

Hörs senare ;)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0