Under 20 nu!

Godmorgon :)

19 dagar kvar - det närmar sej med stormsteg :D Det kommer bara säga pang så är hon här hos mej och springer runt - hoppas jag :p Då börjar allvaret, satan va jobb det kommer vara i början. Och rumsrenheten ska vi inte ens prata om, sjuttioelva gånger om dagen kommer vi springa upp och ner för dessa två trapport upp till min lägenhet. Men det går nog bra det med, det ska bli en toppenhund så då måste man ju jobba för det också. Längtar - det ska bli så jäkla roligt! :)

Igår åkte jag och K somsagt upp till AL. Det var som vanligt skitkul att åka hoj :p Jag är en liten farttokig tjej jag :p
Vi var där uppe bra länge, var nog inte hemma förrän kvart i elva eller nått, haha.
Kan ju förresten informera också om det att ett råddjur är rätt stort när man kommer på en motorcykel, rätt vad det var stod det där mitt i vägen.. Men som tur var hann vi sakta ner och det springa iväg in i skogen igen, men man blev ju rätt skärrad och panikslagen där ett tag så att säga..

Uppe hos AL så fikade vi och satt och pratade i flera timmar. Jag satt på golvet och klappade och gosade med deras lilla lyxdonna, snacka om att den damen lever livet! Dock tycker hon inte om när man håller på med hennes tassar så så fort man kom i närheten röck hon undan tassen, såg så jäkla roligt ut :p Pratade en hel del Nellie och chihuahua - oväntat va?! :p Kändes väldigt skönt faktiskt. En massa bra tips och lugnande information :) Jag tycker verkligen tokmycket om att vara där uppe och jag tycker tokmycket om den familjen ! :) <3

I morgon ska jag hem till min älskade familj, färga håret på mamma och hjälpa henne lite mer med hennes nya telefon är det tänkt. Ska bli skönt att komma hem faktiskt :) <3 Nog för att jag var hemma nyss men ändå, jag älskar min hemby och min familj så att vara där är verkligen livet! På Lördag ska jag även vara chaufför till mamma med flera. Dom ska ha sommarfest med mammas jobb så då ska jag skjutsa folket :)


Dethär kortet verkligen äääälskar jag! KÄRLEK <3
Lovar att ni ska få se det osuddat senare ;)

Näe, dags att jobba..

Hörs sen.


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria Said

Fin bild =)

2011-07-07 @ 20:29:57
URL: http://mariasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0