27 dagar kvar

Hejsan :)

Har sedan flera veckor tillbaka haft en nedräkningswidget på min telefon. Idag berättar den att det är 27 dagar kvar - har jag nämnt att jag längtar?! :p 27 dagar, hon är fan snart hos mej, det kommer gå riktigt fort. 19 jobbdagar kvar tills min semester och Nellies ankomst. Aaaahh! Det som är lite tråkigt är ju att semestern antagligen kommer gå sjutton gånger så snabbt. Fyfan! Mer semester åt folket ffs :p

Idag pratade jag med EL (Nellies nuvarande ägare) och bestämde att jag ska komma och hälsa på på Söndag. Looooovely! Ska bli helt otroligt härligt att få träffa min lilla skönhet igen!
Tar nog med mej lillebror som det verkar och ser ut just nu. Underbart med syskondag - det gillar vi! <3

Det var först tänkt att vi skulle åka på Lördag men då min kära moder jobbar då så hade vi ingen bil att låna och utan bil blir det svårt att ta sej dit :p Så då var det bara att ändra planerna till Söndag, men det gick ju lika bra det :) Måste springa ner i tvättstugan och ändra tvättid också då den är bokad till Söndag även den.

I morgon eller på Onsdag kommer nog ett av mina paket som jag beställde förra veckan. Proppfull med grejer till Nellie - kul ju :) Det andra paketet verkar ta längre tid, men det hinner nog komma det med. Biler kommer självklart såsnart grejerna kommit :) Bilder på Nellie får ni vänta på tills hon är hos mej - den som väntar på nått gott ni vet ;)

Såg förövrigt på blocket idag att Nellies syskon var ute på en förnyad annons. 3 av 6 är nu kvar. Jag hoppas verkligen att dom kommer till braa hem. Jag håller tummarna :) Dom är ju bara för söta.

Ikväll har jag inte gjort ett dugg, haft soffmys med mej själv framför SATC :D Himlans skönt det med emellanåt, och SATC är ju verkligen en av de bästa serierna som någonsin gjorts!

Nu ska jag nog gå och sova tror jag, börjar bli trött och då det är så jäkla mycket att göra på jobbet skadar det inte att vara lite extra pigg. Eller ja, öka chansen till att vara det iallafall :p Bäddade rent i sängen idag så det ska bli riktigt jäkla tokskönt att lägga sej - älska nybäddat!


Vi hörs.

Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0