Bloggdesign

Godkväll :)

Som ni ser håller jag på att ändrar bloggdesignen lite. Inte alls klar men man hinner inte alltför mycket mellan samtalen på jobbet :p
Kanske har missat att nämna det - jag jobbar som kundtjänstmedarbetare för ett rätt stort företag. Sitter med andra ord och svarar i telefon helaste dagarna :p Inte många andetag mellan samtalen när det är som värst.
Just nu i semestertider är det gräsligt, dåligt bemannat och folket har inte tagit semester än. Eller inte fattat att dom ska ta det, jag vet inte. Men ringer som tusan gör det iallafall.

Jag kom precis hem iallafall, har varit till en kompis och käkat en glass. Himlans trevligt och himlans gott :) Vädret just nu är ju helt gudomligt, tänk om man kunde få ha det såhär föralltid - hur underbart vore inte det?! Men redan till helgen kommer regnet tillbaka, det förbannade jävla skitregnet. BLÄ!

I morgon ska jag ta med mej min chihuahua-expert och kika på transportbur. Var dit och kikade idag men jag vet inte om jag var så såld på den dom hade så då tänkte jag att han som har en chihuahua redan (och haft så  i 9 år) skulle få följa med och säga vad han tycker. Branog tokcoolt förresten, han och hans familjs chihuahua är född på exakt samma dag som Nellie - bara 9 år tidigare :D Jag hoppas verkligen på att det betyder att dom kommer gå tokbra ihop, min Nellie och deras lilla sötdonna! :) Det var ju faktiskt hon som fick mej att bestämma mej för en renrasig långhårig chihuahua, gojänta :)

Näe, nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Det är rätt varmt här inne nu då solen legat på hela dagen så vi får väl se hur det går att somna :p



Godnatt-kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh tack söta du! Vad glad jag blir! Och så roligt med en blogg, snart är du "hooked" ;D



Kramar

2011-06-29 @ 21:29:18
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0