Godmorgon.

Godmorgon :)

26 dagar kvar. Aaahh. Jag vill ha henne här hos mej, nu! Min svarta skönhet <3

Har typ precis klivit upp. Riktigt trött och totalt opepp på att jobba. Kan det bara inte bli semester snart?! Eller varför inte på en gång?!

Sitter och kikar på SYTYCD nu. So You Think You Can Dance - behöver man säga mer? :D Man får ju verkligen sej ett par riktigt goda skratt, jisses vad vissa människor skämmer ut sej - helt frivilligt dessutom. Meen, det finns en del guldklimpar också som väger upp det om jag säger så :p Toppenprogram!

Aja, dags att bita i det sura äpplet och göra sej klar tror jag. Vore ju dumt om man kom för sent liksom :p

Hörs.


Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Isabell 14 år

Hej,besök gärna min blogg där jag skriver om min chihuahua wilgot som är 4 månader :D

2011-06-28 @ 10:02:43
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0