Jobb i finvädret

Hej :)

Vi har haft helt galet fint väder här de senaste dagarna. 25 - 30 grader varmt hela dagarna. Helt underbart. Jag älskar sommaren, det är den absolut bästa årstiden! Tänk att få ha sommar 11-1. 11 månader sommar och en månad vinter bara för att bryta av lite och uppskatta sommaren ännu mer. Det vore min dröm! :)
Igår satt jag ute i solen och stekte och hade det otroligt bra hela kvällen. Det är livet det tametusan. Bara min svarta skönhet som saknades :p

Dock kommer regnet tillbaka redan i morgon. Så fruktansvärt tråkigt! Som det ser ut nu så kommer det regna konstant i typ två veckor framöver.

Var iväg och kikade på transportbur igår iallafall. Till en början var jag som sagt inte alls såld på den dom hade där, men nu är jag det. Chihuahua-experten övertalade mej som det verkar :p Så nästa vecka blir det inköp. Hon kommer få det riktigt bra i den under våra bilresor :)

Förresten så har jag inte fått Nellie-paketet än heller, inget av dom paket jag väntar på. Trodde ett av dom skulle komma senast igår men icke. Tittar man spårningsnumret står det bara att den är påväg typ, dock verkar den vara fast 20 mil härifrån. Tröttsamt!

Just nu sitter jag och längtar som en tok till på Söndag. Då ska jag ta med mej min lillebror och åka och hälsa på min Nellie. UNDERBART! <3

Näe, dags att jobba vidare..
"Välkommen till ...... Kundtjänst, Johanna".

Hoppas ni får en fin dag och att ni som kan tar vara på solen och toknjuter!


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0