Nellie-paket

Tjipptjopp :)

Det hjälper tydligen att klaga lite :p Inte långt efter att jag skrivit det förra inlägget pep det till i min telefon. SMS:et som anlände berättade att det minsann fanns ett paket att hämta ut på Coop. HAHA.


Fullsmockat paket :p


Nellie-paketet.
Koppel, halsband, borstar, klosax, regntäcke och lite annat smått och gott :)


För att ta vara på det underbara vädret så mycket som det bara är möjligt nu innan det blir pissväder så har jag tagit var chans jag fått idag att vara ute. På båda rasterna, förmiddag och eftermiddag, satt jag ute i parken med en kompis och gassade. Jag tog en promenad hem fram och tillbaka på lunchen. När jag slutat så cyklade jag hem för att sedan gå in på köpingen igen. Handlade och hämtade ut paket innan jag gick hemåt igen. Dyblöt av svett var jag när jag klev innanför dörren här hemma, men vad gör det liksom?! :p
När jag kom hem käkade jag lite jordgubbar och sen tog jag med mej boken och gick ut igen och satte mej på bänken. Väldigt skönt till en början, dock började det helt plötsligt blåsa väldigt mycket så då var det bara att gå in..

Helt otroligt underbar har dessa soliga dagar varit. Jag hoppas verkligen att vädret ändras till det bättre i helgen (mulet och regn just nu) om inte annat så hoppas jag att solen snart kommer tillbaka! Och ja, jag vet att jag tjatar om vädret och hur underbart det är. Men det är helt sjukt. Jag älskar verkligen detta väder! Jag blir alldeles till mej. Det spelar liksom ingen roll att det är en del i mitt liv som inte riktigt är som det ska och att jag inte mår så bra alla gånger, det göms liksom undan på nått vis när solen värmer.


Satt ute på bänken ikväll och hade det jäkligt gött i solen. Sommarklänning!

Nu är det dags att sova om man ska ha nån chans att vara pigg i morgon. Vilket läre behövas när man jobbar på ett företag där de inte är världsbäst på att planera..

Godnatt :)


Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0