Tandlösingen.

Hallå.

Vi bara myser och myser, hon är ju bara föör go när hon är lite sömnig och borta :p

Det hade iallafall gått jättebra hos veterinären som sagt. Inga problem alls. Och tusan så glad hon blev när jag kom och hämtade henne, gosade in sej i mej som bara den direkt när hon kom i min famn <3 Jag fick se tänderna som dom dragit och det var kanske 6-7-8 tänder. Min lilla tandlösing ;D

Hon har inte kräkts nått eller så nu hemma. Äter precis som vanligt, knaprar i sej maten som om inget hade hänt. Behöver inte ens blöta den :) Tror hon tycker det är väldigt skönt att ha lite färre tänder i munnen faktiskt, verkar så :p


Tandlösingen! ;)


Lilljänta, precis när vi kom hem. Inte alls kaxig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0