Nytröja

Goddagens :)

Inga fler tänder är tappade så jag ska ringa veterinären i veckan och höra vad de säger. Bara för att vara på den säkra sidan så jag slipper oroa mej i onödan helt enkelt :)

Igår var vi hem till mina föräldrar och hälsade på lite. Mamma, jag och Nellie var ute och lekte lite. Mamma höll i Nellie och jag sprang och gömde mej så att hon sedan fick söka efter mej. Första gången hon lyckades hitta mej blev hon så fruktansvärt glad och till sej så att hon sprang runtrunt säkert 20 gånger av lycka. Jag skojar inte, det var runtruntruntruntrunt. Så otroligt roligt :D Och sött med för den delen! <3


Nellie i sin nya tröja, stickad av min mamma - hennes mormor :) SÅ fin!

Det är skönt att hon tycker om att ha tröjor på sej, bådar gott inför vintern :)

Näe, dags att jobba vidare.

Hoppas ni får en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0