Klofix och tandtappning

Hejsan :)

En liten snabb uppdatering sådär :)

Nellie har börjat tappa sina tänder, två har hon tappat nu i helgen. Dock oroar jag mej för alla hörntänder. Hoppas hon tappar dom själv så att vi slipper åka in till veterinären!

Sen var det även dags för klofix i helgen, vilket donnan verkligen gillar. Som igår när jag skulle fila klorna till exempel (klippte dom i Lördags) då la jag henne på rygg i mitt knä och körde igång. Och det var så otroligt skönt tyckte hon så att hon somnade :p Hur go är hon inte?! :D

Aja, dags för ett sista ryck innan hemgång.

Kommentarer
Postat av: isabell 14 år

allt bra? :D

2011-10-31 @ 08:22:52
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0